vrijdag 9 april 2010

Hond Tura, creative director


In het reclamewereldje wordt vaak gewerkt met een casevideo, dwz dat het bureau een zo opvallend mogelijke video maakt om de klant te overtuigen van hun unieke, creatieve aanpak.
Meestal word ik van al dat creatieve gedoe vooral heel moe, omdat het allemaal wat te geforceerd, te arty-farty, far-fetched en té off-key is. Het enige criterium blijkt dan toch te zijn: je kijkt, je blijft kijken en er verschijnt onbewust een brede glimlach op je gezicht.
Dat is het geval met dit filmpje. Leo Burnett Lissabon zette Tura, de hond, in de spotlight. In het filmpje zie je hoe Tura werkt als reclame-adviseur (ze kiest op aparte wijze het beste concept) en dus ook in de credits van campagnes staat. Uiteraard zit Tura op Linkedin, Twitter en Facebook.
(via http://www.bright.nl/tura-de-meest-bekroonde-creatieve-hond)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten